فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

رونمایی و توزیع کتاب جشنواره های ویکتور پولینسکی و نوروز 2017
ثبت: 1397/07/14

مراسم رونمایی و توزیع کتاب و گواهی پذیرش جشنواره های ویکتور پولینسکی و نوروز 2017، روز جمعه 20 مهرماه ماه 97 از ساعت 16 تا 18 در خانه هنر خیام (کلوپ عکس فوکوس) برگزارخواهد شد. ورود برای عموم آزاد است.

مهم: کتاب و گواهی پذیرش جشنواره های ویکتور پولینسکی و نوروز 2017 برای شرکت‌کنندگان پنجمین جشنواره بین المللی عکس خیام که در زمان ثبت نام جشنواره خیام روش "دریافت پستی" را انتخاب نموده اند همراه با کتاب جشنواره خیام در تاریخ 19 مهرماه به آدرسشان پست خواهد شد.

 

تحویل کتاب و گواهی پذیرش جشنواره های ویکتور پولینسکی و نوروز 2017 برای شرکت‌کنندگان پنجمین جشنواره بین المللی عکس خیام که در زمان ثبت نام "دریافت از دبیرخانه" را انتخاب کرده اند، صرفا در دفتر فوکوس انجام می‌شود.

مطابق قوانین فیاپ، کتاب جشنواره به طور رایگان به تمامی شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی (اعم از پذیرفته‌ شده یا نشده) اهدا می‌شود. لطفا مراجعین محترم توجه داشته باشند که کتاب هر جشنواره تنها به کسانی که در آن جشنواره ثبت نام کرده و هزینه آن را پرداخت نموده اند اهدا می شود. امکان خرید کتاب این جشنواره ها با 50% تخفیف فقط در این روز وجود دارد.

ثبت نام جشنواره نوروز 2018 تا 22 مهر ادامه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت جشنواره به آدرس زیر مراجعه کنید.: www.nowruzsalon.com

زمان: جمعه 20 مهرماه ماه 97 از ساعت 16 تا 18

مکان: تهران، خيابان شريعتي، پايين تر از سيدخندان، كوچه موزه (بسطامی سابق)، پلاک ۳۵، واحد ۲، خانه هنر خیام (کلوپ عکس فوکوس)

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران