فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

تمدید مهلت جشنواره عکس بنیاد نیکوکاری حرکت انسانی
ثبت: 1399/06/12
انقضاء: 1399/07/04

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاری حرکت انسانی، دومین جشنواره سراسری عکس حرکت انسانی در شهریور و مهر امسال برگزار می‌شود. این بنیاد نیکوکاری بعنوان سازمانی مردمی در جهت کاهش فقرفرهنگی‌ و اقتصادی و آگاهی‌بخشی نسبت به اثرات مثبت توزیع عادلانه ثروت‌ بر جامعه، قدم برداشته و در راستای اهداف فرهنگی خود،  جشنواره کشوری عکس را  با هدفِ توجه به اثرات مخرب توزیع ناعادلانه ثروت در جامعه. ترویج فرهنگ مشارکت ‌و همیاری بین اقشار مختلف جامعه. پیوند بیشتر هنرمندان با فعالیت‌های ‌خیرخواهانه  

معرفی و گسترش برنامه‌های انسانی بنیاد نیکوکاری حرکت انسانی از طریق فرهنگ و هنر و فرهنگ‌سازی برای نسل آینده‌ساز کشور برگزار می‌کند. در داوری این رویداد فرهنگی چهره‌های مطرح هنری از جمله افشین شاهرودی(عکاس، شاعر، منتقد ادبی و مدیر مسئول فصلنامه عکاسی خلاق) و مهتاب کرامتی(کنشگر حقوق کودکان و زنان و سفیر حسن نیت و صلح یونیسف، مدیر هنری، بازیگر و تهیه کننده فیلم) حضور دارند و دیگر اساتید حاضر در این بخش؛ حمیدرضا گیلانی‌فر، نوشین وفادار و فرامرز عامل بردبار می‌باشند. مدیرهنری و اجرایی جشنواره ابراهیم بهرامی  و دبیری جشنواره را جواد نوروزی، مدیرعامل بنیاد نیکوکاری حرکت انسانی برعهده دارد.

 

شرکت در این رقابت برای همه آزاد و رایگان است و در دوبخش عکاسی با دوربین و عکاسی با تلفن همراه و با محوریت موضوعات جشنواره انجام می‌شود. از جمله موضوعات جشنواره؛ توجه به محرومیت‌های فرهنگی و اقتصادی.

تاثیر فقر فرهنگی ‌و اقتصادی بر امنیت اجتماعی.

حرکت‌های انسان‌دوستانه؛ مهرورزی و اخلاق، عشق و محبت.

نماد‌های محرومیت در حاشیۀ شهرها شیوع.

ویروس کرونا و تأثیر مثبت ‌و منفی آن بر روابط انسانی.

انعکاس فعالیت‌های آموزشی، مدنی ‌و قانونیِ در جهت آگاهی‌بخشی به جامعه.

سهم کودکان از جامعه.

  تاثیر فقر فرهنگی ‌و اقتصادی بر وضعیت محیط زیست می‌باشد.

همچنین بیش از ٢٢۵ میلیون ریال جایزه نقدی در چهار پخشِ آزاد، تلفن همراه، نگاه ویژه کودک‌ونوجوان و نگاه ویژه‌ی مردمی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را بعد از مطالعه‌ی شرایط ثبت‌نام در سایت بنیاد، بارگذاری کرده و در این رقابت فرهنگی شرکت کنند. مهلت ارسال آثار تا ٢١ شهریورماه می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید.

www.harkatensani.org

ربات تلگرام: @harkatensani_bot

 

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران