فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

رونمایی و توزیع کتاب پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام
ثبت: 1397/07/14

مراسم رونمایی و توزیع کتاب و گواهی پذیرش پنجمین جشنواره بین المللی عکس خیام، روز جمعه 20 مهرماه ماه 97 از ساعت 16 تا 18 در خانه هنر خیام (کلوپ عکس فوکوس) برگزارخواهد شد. ورود برای عموم آزاد است.

تحویل کتاب برای شرکت‌کنندگانی که در زمان ثبت نام "دریافت از دبیرخانه" را انتخاب کرده اند، صرفا در دبیرخانه انجام می‌شود. لذا شرکت‌کنندگانی که نمی‌توانند برای دریافت کتاب مراجعه کنند ضروری است نماینده‌ای از جانب خود معرفی نمایند.  بدین منظور می بایست فرم معرفی نامه را پر کرده و امضا کرده و به همراه کپی کارت شناسایی معتبر به نماینده خود تحویل دهند. نماینده در ازای تحویل معرفی نامه و کپی کارت شناسایی شرکت کننده می تواند کتاب را دریافت کند.

 

کتاب شرکت‌کنندگانی که در زمان ثبت نام روش "دریافت پستی" را انتخاب نموده اند در تاریخ 19 مهرماه به آدرسشان پست خواهد شد.

بدیهی است که توزیع کتاب قبل از این مراسم به هیج وجه امکان پذیر نیست.

مطابق قوانین فیاپ، کتاب جشنواره به طور رایگان به تمامی شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی (اعم از پذیرفته‌ شده یا نشده) اهدا می‌شود. لطفا مراجعین محترم توجه داشته باشند که کتاب جشنواره تنها به کسانی که در پنجمین دوره جشنواره ثبت نام کرده و هزینه آن را پرداخت نموده اند اهدا می شود. امکان خرید کتاب تمامی پنج دوره جشنواره با 50% تخفیف فقط در این روز وجود دارد.

  شرکت کنندگان دوره چهارم که تاکنون کتاب خود را دریافت نکرده اند برای کسب آگهی از محل دریافت کتاب خود به این لینک مراجعه کنند.

ثبت نام ششمین دوره جشنواره آغاز شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت جشنواره به آدرس زیر مراجعه کنید.: www.Khayyam.Photo  

 

زمان: جمعه 20 مهرماه ماه 97 از ساعت 16 تا 18

مکان: تهران، خيابان شريعتي، پايين تر از سيدخندان، كوچه موزه (بسطامی سابق)، پلاک ۳۵، واحد ۲، خانه هنر خیام (کلوپ عکس فوکوس)

 

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران