فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

اعلام مزایای جدید عضویت در فیاپ
ثبت: 1393/11/23


عضویت بصورت سالانه است. شروع هر سال اولین روز سال میلادی (یازده دی هر سال) است. هزینه عضویت سالانه هفتاد هزار تومان است.

مزایای عضویت در فیاپ چیست؟
1.    با پرداخت حق عضویت، برای آن سال میلادی عضو فیاپ می شوید.
2.    با عضویت در فیاپ، بصورت اتومات، جزو اعضای سطح B (اعضای اصلی) فوکوس (به عنوان نمایندگی فیاپ در ایران) نیز شده و برای آن سال کارت عضویت فوکوس را نیز دریافت می کنید.
•    اگر عضو فیاپ باشید، می توایند کارت عضویت فیاپ را نیز دریافت کنید. دریافت کارت عضویت فیاپ اختیاری است. هزینه صدور کارت فیاپ (شصت یورو) را فقط یکبار پرداخت می کنید، و تنها کافی است تا هرسال حق عضویت سالانه خود را پرداخت کنید تا عضو فیاپ باقی بمانید.
•    اگر مایل به دریافت کارت عضویت فیاپ نیستید، می توانید از همان کارت عضویت فوکوس استفاده کنید. در کارت عضویت فوکوس، به دو زبان فارسی و انگلیسی، به عضویت شما در فیاپ اشاره شده است.
3.    دریافت القاب فیاپ. تنها دارندگان کارت عضویت فیاپ می توانند برای دریافت القاب فیاپ اقدام کنند. برای دریافت القاب و کارت عضویت فیاپ می توان همزمان اقدام کرد. (برای اطلاع از القاب فیاپ به این لینک مراجعه کنید.)
4.    استفاده از یکسری تسهیلات جهت عکاسی در موزه ها و مراسم رسمی در سراسر دنیا. مثلا در موزه های فرانسه، مانند موزه لوور، با ارایه کارت عضویت فیاپ، نیازی به خرید بلیط نیست.
5.    بهره مندی از 5 درصد تخفیف خرید در فروشگاه آنلاین فوکوس ( محصولات کتاب، فیروزه و صنایع دستی)
6.    بهره مندی از تخفیف برای ورک شاپ ها و دوره های آموزشی فوکوس
7.    معرفی اعضا در سایت ایران فیاپ (فوکوس). در بخش اعضای فیاپ در سایت، اسم، عکس پرسنلی و بیوگرافی اعضای فیاپ درج می شود. (بزودی)
8.    دریافت گالری شخصی در سایت فوکوس. اعضا می توانند در سایت ایران فیاپ گالری شخصی داشته باشند. در این گالری ضمن درج عکس، می توان بیوگرافی خود را نیز درج کرد. (بزودی)
9.    قابلیت دریافت فایل اکسل نتایج کاربر در جشنواره های خارجی. این فایل شامل تمامی اطلاعات مربوط به جشنواره، کشور، شماره پاتروناژ، عنوان عکس های راه یافته، جوایز کسب شده و ... است. یعنی بصورت آنلاین می توانید رزومه موفقیت های بین المللی خود را از سایت دریافت کنید. (بزودی)
10.    امکان شرکت در نمایشگاه های گروهی فوکوس در خارج از ایران.
 این نمایشگاه ها بصورت فصلی و در کشورهای مختلف برگزار می شود. تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت از گالری مربوطه در خارج دریافت می کنند. برخی از نمایشگاه ها مخصوص تمامی اعضای فیاپ (اعضای سطح B) بوده و برخی با توجه به محدودیت فضا تنها مخصوص اعضای فعال (اعضای سطح A) است.
11.    امکان شرکت در نمایشگاه های گروهی فوکوس در داخل ایران
12.    دریافت لوح تقدیر رنگی برای جوایز کسب شده در جشنواره های خارجی.
هریک از اعضای فیاپ که توسط کلوپ عکس فوکوس در جشنواره های خارجی شرکت کرده و موفق به کسب جایزه شوند، لوح تقدیر از نماینده فیاپ دریافت خواهند کرد.
13.    دریافت مشاوره, برای انتخاب عکس جهت ارسال به جشنواره های خارجی
14.    امکان شرکت در جشنواره های خارجی به عنوان "عضو مشورتی"
اعضای فیاپ می توانند نمونه عکس های خود را برای نمایندگی فیاپ در ایران ارسال کنند و برای هر جشنواره ای که مایل به شرکت هستند، در سایت ثبت درخواست کنند. عکس های آنها توسط علی سامعی؛ نماینده فیاپ در ایران؛ انتخاب شده و برای شرکت در جشنواره مربوطه ارسال خواهد شد. به این دسته از اعضا "عضو مشورتی" گفته می شود. این مشاوره انتخاب آثار برای اعضای فیاپ رایگان است.
15.    دریافت اخبار عکاسی ایران و جهان از راه پیامک و ایمیل
16.    معرفی علاقمندان به عضویت در انجمن عکاسی آمریکا, PSA,  به این انجمن جهت عضویت
17.    پوشش اخبار موفقیت های اعضا در سایت فوکوس
18.    ارسال اخبار موفقیت ها و نمایشگاه های اعضا برای رسانه های مختلف و خبرگزاری ها
19.    امکان شرکت در جشنواره های خارجی از طریق فوکوس
20.    دریافت ترجمه فارسی و خلاصه فراخوان های جشنواره های بین المللی از راه ایمیل

برای عضویت در فیاپ چکار باید کرد؟

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران